Ultraviol Negatoskop NGP 10 HF Negatoskop jednoklatkowy
Opis
Typ NGP.
Rodzina negatoskopów NGP produkowanych przez ULTRAVIOL to seria nowoczesnych urządzeń do przeglądania zdjęć rentgenowskich. Składają się na nią jedno- i wieloklatkowe negatoskopy z regulacją luminancji ekranu, specjalistyczne negatoskopy mammograficzne, jedno- i dwupoziomowe "ściany opisowe" do przeglądania serii zdjęć. Standardowa częstotliwość negatoskopów to 50 Hz. Wszystkie negatoskopy występują również w wersji wysokiej częstotliwości HF 40kH.
Wysoka jakość.
Jednolity ekran we wszystkich typach wykonany jest z wysokogatunkowego metal-plexu altuglas. Możliwa jest bardzo łatwa wymiana świetlówek i zapłonników, dostęp do nich uzyskuje się poprzez wysunięcie do góry ekranu zintegrowanego z uchwytem do zdjęć. Trwała, estetyczna obudowa pokryta jest lakierem proszkowym. Listwa uchwytu rolkowego może być wykonana w dowolnym kolorze. Wyposażony jest również w niezawodny uchwyt rolkowy.
Praktyczny.
Emituje światło z zakresu widma światła słonecznego.Obraz jest łagodny i przyjemny dla oczu, perfekcyjnie oddaje kontrasty.Negatoskop emituje widmo z zakresu światła dziennego (Day Light) o temperaturze barwowej 6500. Dzięki wykorzystaniu doświadczenia i wiedzy lekarskiej oraz możliwości nowoczesnej techniki, jakość tego urządzenia ma duże znaczenie dla całego procesu diagnozy radiologicznej. Wysoka jakość negatoskopu w połączeniu z wiedzą i doświadczeniem lekarskim zapewnia możliwość postawienia właściwej diagnozy.Zapłon świetlówek następuje bardzo szybko. Praca jest całkowicie pozbawiona efektu migotania stroboskopowego (ochrona oczu radiologa).Negatoskopy NGP są oszczędniejsze w zużyciu energii elektrycznej o ponad 25%. Brak regulacji luminacji.
- SKU: TOW003800
- Grupa produktów: Negatoskopy
- Zasilanie: Sieciowe
- Waga urządzenia: 6kg
- Wymiary: 36 x 43 cm
- Dodatkowe informacje: 230 V 50 Hz, luminancja ekranu: 4200 cd/m225%, regulacja luminancji: Nie
- Stawka podatku: VAT 8%
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.