Riester ri-scope L2 LED 3,5 V 3703-550 Otoskop z oświetleniem LED 3,5 V, rękojeść akumulatorowa typu C bez akumulatora
Opis
Otoskopy Riester typy ri-scope® L
Otoskopy ri-scope® L – najwyższej klasy podręczne urządzenia diagnostyczne z zaawansowaną optyką, redukcją refleksów świetlnych. Umożliwiają dokładniejszą diagnostykę oraz obniżenie kosztów utrzymania. Dostępne z oświetleniem światłowodowym.
Otoskop ri-scope L2 oświetlenie LED 3,5 V
SKŁAD ZESTAWU:
- Zestawy zawierają wzierniki uszne jednokrotnego użytku ( 2,0 mm; 2,5 mm; 3,0 mm, 4,0 mm; 5,0 mm)
- Twarde etui
- Otoskop ri-scope L2 oświetlenie LED 3,5 V
- Rękojeść akumulatorowa ri-scope® L typy C ( bez akumulatora i ładowarki )
SKŁAD ZESTAWU:
- Możliwość przeprowadzenia testu pneumatycznego
- Szklana optyka i jasne oświetlenie
- Obrotowa lupka z 3-krotnym powiększeniem
- Wysoce wydajne oświetlenie światłowodowe
- Redukcja refleksów świetlnych,
- Równomierne oświetlenie.
- Szklana optyka o dużej głębi ostrości i precyzyjne 3-krotne powiększenie obrazu do krawędzi.
Rękojeści do ri-scope® L
Solidna rękojeść o wyjątkowych parametrach
Rękojeści typu C
Zasilana akumulatorem z elektronicznym potencjometrem i funkcją automatycznego wyłączania.
Rękojeści ri-scope® L z technologią rheotronic® umożliwiającą płynną regulację intensywności oświetlenia i funkcją automatycznego wyłączania po 180 sekundach.
- Solidne metalowe rękojeści chromowane na czarny kolor
- Złącze bagnetowe umożliwiające szybką wymianę głowicy instrumentu
- Łatwa wymiana baterii u podstawy rękojeści
- Kompatybilne z głowicami instrumentów ri-scope® i ri-derma® 3,5 V
- Opatentowana technologia diod LED
- Włączanie urządzenia oraz pełnej mocy światła za pomocą lekkiego stuknięcia przycisku
- Automatyczne wyłączanie po 180 sekundach
- Elektroniczny potencjometr do płynnej regulacji natężenia światła
- Diody sygnalizujące włączenie/wyłączenie
- SKU: TOW007588
- Kod EAN: 4045396148697
- Grupa produktów: Otoskopy
- Port insuflacyjny: Yes
- Stawka podatku: VAT 8%
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.