FLAEM UNIVERSAL PLUS Inhalator ultradźwiękowy
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wyjątkowo szybki inhalator ultradźwiękowy do 0.7 ml na minutę.
Inhalator ultradźwiękowy FLAEM UNIVERSAL PLUS to doskonały zestaw do nebulizacji o niewielkich rozmiarach pozwalających na łatwy transport. Urządzenie charakteryzuje się cichą i wydajną pracą i jest do tego bardzo proste w obsłudze. Utrzymywanie inhalatora w czystości jest bardzo proste, jego części można myć pod bieżącą wodą z dodatkiem delikatnego mydła.
Automatyczny wyłącznik oraz dioda sygnalizująca obecność zawiesiny do nebulizacji w pojemniku.
Maksymalna pojemność pojemnika na lek to 6 ml, a dodatkowym ułatwieniem dla osób korzystających z inhalacji jest automatyczny wyłącznik uaktywniający się po 10 minutach pracy. Optymalny dawka zawiesiny do nebulizacji inhalatorem ultradźwiękowympowinna wynosić conajmniej 4 ml.
Inhalator wyposażony w zawór antyrozproszeniowy oraz kontroler parametrów przepływu.
Zawór antyrozproszeniowy zapobiega zbędnym stratom leku. Regulacja przepływu polega na możliwości dostosowania parametrów nebulizacji do leczenia górnych (ustawienie "+" na pokrętle) lub dolnych dróg oddechowych (ustawienie "-" na pokrętle). W skład zestawu wchodzi inhalatorem ze zintegrowanym pojemnikem na lek, podstawka dokująca, zasilacz, dwie miękkie maseczki duża i mała, ustnik, końcówka do nosa oraz przedłużający przewód powietrza oraz zapasowana membrana i wygodna torba na ramię FLAEM.
- SKU: TOW000640
- Kod EAN: 8018294014759
- BLOZ 7: 9073062
- Grupa produktów: Inhalatory przenośne i ultradźwiękowe
- MMAD wg. nowej normy EN13544-1: 1,9 mikrometra
- Średni czas nebulizacji 2 ml leku: 10 min
- Tryb pracy: przerywany
- Głośność: < 50 dB
- Maksymalna podawana objętość leku: 6 ml
- Waga urządzenia: 0,2 kg
- Wymiary: 9 x 5 x 12 cm
- Zasilanie: Zasilacz
- Dodatkowe akcesoria: torba na inhalator
- Dodatkowe informacje: prędkość inhalacji: 0,7 ml/min,
- Stawka podatku: VAT 8%
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.