EMED Fly F 200 Termowentylator (grzejnik) z jonizatorem
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Unikalny termowentylator
Emed F200 to unikalny termowentylator z wbudowanym jonizatorem powietrza. Dla świadomych użytkowników dbających o zdrowie swoje i najbliższych.
Dzięki niemu nie martwisz się o jakość powietrza podczas dogrzewania. Twoje włosy i skóra nie będą się elektryzować, a powietrze będzie dodatkowo oczyszczone poprzez działanie jonów.
Jonizacja powietrza
Jonizacja poprawia jakość powietrza w pomieszczeniach, ograniczając ilość czynników zanieczyszczających takich jak np. kurz, dym papierosowy, nieprzyjemne zapachy, bakterie, zarodniki, pyłki czy pozostałości roztoczy. Emed F200 z jonizatorem wzbogaca powietrze w jony dodatnie i ujemne w zrównoważonej ilości, które wzajemnie na siebie oddziałują, „otaczają się" i rozkładają cząsteczki odpowiedzialne za tworzenie się pleśni, kurzu i nieprzyjemnych zapachów. Efektem ich działania jest spadek czynników zanieczyszczających i alergenów, dzięki czemu powietrze jest zdrowsze.
Ciekawe wzornictwo
Nie musisz rezygnować ze swojego stylu. F200 będzie komponował się nawet w najbardziej wysublimowanych wnętrzach.
Bezpieczeństwo
Urządzenie wyposażone jest w termostat oraz automatyczny wyłącznik deaktywujący termowentylator po przypadkowym przewróceniu.
Szczegółowe dane:
Moc: 2000 W ustawienia: Do pomieszczeń o kubaturze do 60m3
Wentylator, Nawiew (również z oscylacją lub jonizacją)
Grzanie 1000W Mały nawiew (oscylacja lub jonizacja)
1000W Silny nawiew (oscylacja lub jonizacja)
2000W (oscylacja lub jonizacja)
Funkcja wiatraka : tak
Funkcja "nocna": tak – 1000W mały nawiew
Bezpieczeństwo: automatyczny wyłącznik aktywowany po przewróceniu urządzenia
Termostat temp. otoczenia. : tak
Jonizator: tak
Oscylacja: tak (rozłącznie z jonizacją)
Prąd pobierany: max 8,7A
- SKU: TOW004657
- Grupa produktów: Termowentylatory
- Wymiary: 20 x 77 x 24 cm
- Waga urządzenia: 3kg
- Stawka podatku: VAT 23%
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.