Chicco Spray do opalania SPF 50+ Spray do opalania
Opis
Nowa linia kosmetyków Chicco 2017
Idealna ochrona dla wrażliwej skóry dziecka
Spray nadaje się do stosowania zarówno dla dzieci od 12 miesiąca życia, jak i osób dorosłych o bardzo wrażliwej, skłonnej do alergii skórze. Dzięki końcówce z rozpylaczem, jest łatwy do użycia w każdych warunkach. W momencie aplikacji spray pozostawia białą powłokę ochronną, która wchłania się po wtarciu w skórę.
Cała linia kosmetyków chroniących przed słońcem baby moments, powstała w trosce o zabezpieczenie i pielęgnację wrażliwej i delikatnej skóry dzieci przeciwko promieniowaniu słonecznemu. Kosmetyki chronią przed promieniowaniem UVA i UVB dzięki obecności filtrów organiczno-mineralnych, nie wywołujących podrażnień i alergii. Dodatkowa zawartość składników pielęgnacyjnych: witaminy E, oliwy z oliwek oraz aloesu pielęgnuje, nawilża i łagodzi delikatną skórę dzieci.
Produkty nie zawierają barwników, alkoholu, parabenów, są hypoalergiczne, bezzapachowe i wodoodporne. Zostały przetestowane, klinicznie na wrażliwej skórze.
Innowacyjna formuła ochrona:
1) Przeciw promieniowaniu UVA:
(przenika do skóry właściwej i powoduje: fotostarzenie się skóry, degradację włókien kolagenu i elastyny, fotodermatozy i alergie posłoneczne, zaburzenia pigmentacji (przebarwienia i plamy barwnikowe), rozwój nowotworów skóry.)
2) Przeciw promieniowaniu UVB:
(powoduje oparzenia słonecznie i rumień, wytwarzanie melaniny)
3) Przeciwko promieniowaniu IR:
(przenika do głębokich warstw skóry i powoduje: miejscowe przegrzewanie skóry, fotostarzenie się skóry, powstawanie reakcji zapalnych, degradację włókien kolagenu i elastyny, promieniowanie to wzmacnia efekty działania promieniowania UVA i UVB.)
Specjalna technologia ochrony Hi-Tech Polymer
Zwiększa trwałość ochrony filtru
Utrzymuje filtr na skórze
Gładka struktura łatwa do zastosowania
Wodoodporne
- SKU: TOW006037
- Kod EAN: 8058664080144
- BLOZ 7: 7069936
- Grupa produktów: Kosmetyki do opalania
- Stawka podatku: VAT 23%
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.